Consultant, s/4 hana OTC Praha

Plat:
100000 - 140000 Kč
Město:
Praha
Okres:
Praha
Počet míst:
1
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com

Implementace/revize/potvrzení řešení ERP, která dodržují koncepční návrh na vysoké úrovni a jsou sledovatelná na funkční i nefunkční požadavky v projektech/rozšířeních.

Provádět stanovení rozsahu, workshopy o vhodnosti pro standardní projekty/rozšíření, navrhovat řešení klíčových nedostatků, poskytovat odhady úsilí a sladit je s obchodními týmy.

Definuje a určuje priority funkcí produktu SAP ERP ve spolupráci s odborníky z podnikové sféry.

Předvádí odborné znalosti produktu a podle potřeby provádí předváděcí akce pro zákazníky.

Prozkoumává nově vydané cloudové funkce ERP s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a poskytovat neustálé zlepšování produktivity - iniciuje, slaďuje v rámci podniku a implementuje

Koučovat a vést mladší členy týmu v rámci odpovědnosti za danou oblast procesů

Efektivně poskytovat digitální/technické poradenství a konzultace klientům

Vést dodávky softwaru SAP ERP s velkým důrazem na opakované použití a standardizaci

Vykonávat další činnosti požadované nadřízeným, které jsou v souladu s kompetencemi a zkušenostmi pracovníka na této pozici.



Požadavky:

Bakalářský titul v oboru informatiky, softwarového inženýrství nebo v příbuzném oboru (příbuzných oborech).

Minimálně 10 let praxe v oblasti informačních technologií a/nebo zvyšování odpovědnosti v související nebo relevantní oblasti podnikání.

Minimálně 7 let prokazatelných praktických zkušeností s realizací nebo podporou projektů SAP ERP.

Požaduje se znalost systému S4/HANA v oblasti financí, controllingu a správy majetku.

Orientace na výsledky, neustálé úsilí o dosažení osobních a týmových výsledků

Efektivní interpersonální dovednosti, týmová práce a spolupráce

Otevřenost a schopnost pracovat v prostředí kulturní rozmanitosti

Schopnosti jednat se zákazníky, ideálně získané v poradenské roli

Prokázané "agilní vývojové" myšlení se silnou orientací na zákazníka a výsledky.

Mluvená a psaná angličtina je povinná

Ochota cestovat do zahraničí



stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Carrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.
Telefon:
E-mail:
Odpovědná osoba:
Nikolai Nepomniashchii
Reference:
67106804