Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
" Provádění komplexní daňové kontroly u složitých, či vzájemně provázaných daňových subjektů;
" Komunikace s daňovými subjekty;
" Vyhledávací a analytická činnost;
" Vedení jednání v sídle územního pracoviště i mimo něj;
" Zpracování úřední korespondence;
" Výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení.
Mezi další požadavky patří zejména:
- organizační schopnosti, pečlivost, důslednost
- orientace v daňovém řízení,
- schopnost analytického a logického myšlení,
- dobrá znalost práce s PC (MS Office - word, excel, Outlook);
- komunikativnost, flexibilita
- psychická odolnost
- bezúhonnost, svéprávnost, zdravotní způsobilost,
- ŘP skupiny B výhodou.
Přihlášky zasílejte nejpozději do 29.12.2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy
Výhody:
25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity