Omega CZ spol. s r.o.
Společnost zabývající se prodejem a servisem pekárenských strojů a zařízení v ČR přijme pracovníka na pozici " Asistent/ka pro styk se zahraničními dodavateli".
Více informací naleznete na www.omega-bakery.com.
Náplň práce:
• komunikace s dodavateli a odběrateli
• příjem a výdej objednávek, následná fakturace - práce s účetním systémem POHODA
• vedení obchodní agendy
• min. SŠ vzdělání
• praxi v administrativě nebo na podobné pozici minimálně 1 rok
• aktivní znalost AJ - podmínkou
• aktivní znalost NJ - výhodou
• výbornou znalost PC, flexibilitu, příjemné vystupování, ochotu učit se novým věcem, odolnost vůči stresu
• ŘP sk. B
Zaměstnanecké výhody, benefity:
• práce ve společnosti, která je již 30 let na trhu v ČR a SR
• nabízíme smlouvu na dobu neurčitou
• zajímavou a pestrou práci
• stabilní kolektiv
• telefon
• návštěva fitness centra
Nástupní mzdové ohodnocení (hrubého): 33 000 Kč/měsíc
Místo práce: Náchodská 2552, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice
Termín nástupu: ihned