Staň se součástí luxusní značky, která prodává výběrové alkoholické nápoje. Do týmu hledáme posilu pro komunikaci s našimi zákazníky, zadávání objednávek a faktur. Přidej se k nám na pozici Referent zákaznického servisu (m/ž).
náplň práce:
* poskytování kvalitního zákaznického servisu našim zákazníkům
* telefonická a emailová komunikace se zákazníky
* zpracování objednávek, faktur a dobropisů našich zákazníků
* správa databáze v systému SAP
* dodržování všeobecných prodejních podmínek pro všechny zákazníky
* komunikace s našim poskytovatelem logistických služeb
* podpora kanceláře při různých ad hoc úkolech
co vám nabídneme
* plný úvazek
* nadstandardní fix + roční bonus
* 25 dní dovolené, plus 4 benefitní dny volna navíc
* možnost využití home office
* stravenky
* příspěvek na penzijní pojištění
* příspěvek na MHD
* sleva na firemní produkty
* mobilní telefon, notebook
* finanční příspěvek pro well being program
co od vás očekáváme
* SŠ vzdělání s maturitou
* zkušenosti na obdobné pozici
* AJ na velmi dobré komunikativní úrovní (telefonická a emailová komunikace)
* znalost práce s MS Office (zejména MS Excel)
* znalost systému SAP - výhodou
* prozákaznický přístup, energický přístup, pečlivost
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, neváhejte mi zaslat svůj životopis. Jakmile jej prostuduji, budu Vás kontaktovat a vše společně probereme.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Budu se na Vás těšit
Kristýna Karásková
T: +420 705 866 709