Charakter vykonávané činnosti:
• práce s ženami a matkami s nezletilými dětmi a rodinami s dětmi, které jsou ohroženy nepříznivými sociálními vlivy nebo se ocitly v obtížné životní situaci,
• administrativa služby, individuální plánování,
• spolupráce na zvyšování kvality služby – tvorba metodiky či písemných výstupů,
• spolupráce s institucemi v rámci návazné sociální sítě,
• zajištění provozní stránky služby.
Požadujeme:
• min. vyšší odborné vzdělání v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
• znalost práce na PC – MS Word, Excel, Internet,
• ochotu k průběžnému vzdělávání,
• spolehlivost, trestní bezúhonnost, zodpovědnost, empatii,
• dobré komunikační dovednosti,
• kreativitu, inovativnost, flexibilitu,
• schopnost samostatné i týmové spolupráce,
• odolnost vůči stresu, schopnost rozhodovat se v náročných situacích,
• znalost fungování neziskového sektoru a zkušenosti s prací s lidmi bez přístřeší výhodou
Nabízíme:
• práci na dohodu o pracovní činnosti do výše 0,5 úvazku na dobu určitou do 31. 12. 2025 s předpokladem prodloužení,
• mzda 190,- Kč/hod. (cca 15 000,- Kč za měsíc)
• benefity: pravidelné čtvrtletní odměny, dovolená, sportovní a kulturní akce, možnost profesního růstu,
• zázemí velké zavedené neziskové organizace,
• prostor pro vlastní kreativitu,
• pravidelné odborné vzdělávání a supervize,
• nástup od ledna 2025 popř. dle dohody
Náležitosti písemné přihlášky:
• naplnění požadavků organizace,
• motivační dopis a strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů zasílejte do 15. 12. 2024,
• prohlášení uchazeče v následujícím znějí (součást životopisu): „Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám ve smyslu nařízení EU 2016/697 (GDPR) souhlas k jejich zpracování po dobu VŘ.“
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: eva.pirkova@skp-centrum.cz
Do předmětu e-mailu pište: VŘ – ADŽ VM
Bližší informace na tel.: 773 448 853