Chcete pracovat v přátelském prostředí, kde je zákazník na prvním místě? Máte rádi výzvy, jste komunikativní a zvládáte řešit různorodé situace s úsměvem? Pak hledáme právě vás!
Co vás u nás čeká?
* Každodenní komunikace se zákazníky z různých odvětví – telefonicky i emailem.
* Zpracovávání objednávek a sledování jejich průběhu.
* Poskytování poradenství a hledání nejlepších řešení na míru zákazníkům.
* Spolupráce s kolegy z různých oddělení – od logistiky po technické specialisty.
* Administrativa spojená s chodem zákaznického servisu.
* předchozí zkušenost na podobné pozici nebo chuť se vše naučit
* skvělé komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
* znalost práce na počítači (MS Office, CRM systémy výhodou)
* angličtinu na komunikativní úrovni – budete ji využívat denně
* pečlivost, samostatnost a schopnost zvládat více úkolů najednou
* zázemí stabilní mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí
* přátelský tým a podporu při zaškolení
* možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
* flexibilní pracovní dobu
* benefity včetně stravenek, příspěvku na dopravu a dalších výhod
Staňte se součástí týmu, který každý den pomáhá zákazníkům po celém světě!
Zaujala vás tato příležitost? Pošlete nám své CV ještě dnes!