Pro našeho klienta, společnost, která je obchodním zastoupením zahraniční rodinné výrobní společnosti, reprezentující prémiovou evropskou značku startovacích baterií, průmyslových baterií, baterií pro pohony a elektrické napájení, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Samostatná účetní pro CZ a SK.
Na starosti budete mít kompletní správu účetnictví a daňové problematiky v České republice a na Slovensku.
Vaše náplň práce:
* kompletní vedení účetnictví společnosti v CZ a SK včetně podkladů pro mzdy (15 lidí CZ a 5 lidí SK)
* zpracování agendy DPH včetně daňových přiznání a všech souvisejících reportů (kontrolní a souhrnné hlášení)
* příprava podkladů pro zpracování přiznání k DPPO (znalost základní daňové legislativy)
* zpracování měsíční a roční účetní závěrky
* účtování přijatých a vydaných faktur
* vedení a účtování pokladny a bankovních výpisů
* kontrola plateb
* účtování pravidelných položek – vyúčtování služebních cest, vyúčtování výdajů plynoucích z používání platebních karet
* účtování ostatních hospodářských nebo účetních operací (majetek, sklad, provoz)
* komunikace s úřady
* příprava podkladů pro audit
* obsluha datových schránek
* zpracování silniční daně
* účtování zboží, kontrola veškerých dokladů související se skladovými pohyby
* inventarizace účtů
* pravidelný měsíční reporting
* práce v systému Oxaion (do pár let je v plánu přechod na SAP)
* hledat způsoby, jak zefektivnit práci a optimalizovat procesy
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
* minimálně 3 roky zkušenosti na vyšší účetní pozici
* znalost účetnictví a daňových zákonů
* anglický nebo německý jazyk na pokročilé úrovni pro komunikaci s rakouskou centrálou
* dobrou znalost práce na PC (MS Office)
* zkušenosti se SW Oxaion velkou výhodou, nikoliv podmínkou
* samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
* zodpovědnost, spolehlivý přístup k práci
Nabízíme:
* zázemí stabilní nadnárodní společnosti s rodinnou tradicí od roku 1937
* spolupráci na HPP
* nástupní plat 55 000 Kč – 65 000 Kč (dle Vašich zkušeností), po kompletním zapracování možnost navýšení
* roční bonusy
* odborná školení a jazykové kurzy hrazené společností
* příjemné prostředí v dobrém kolektivu
* 5 týdnů dovolené
* stravenky
* notebook, mobilní telefon
* nákup firemních výrobků za výhodných podmínek
* flexibilní pracovní dobu
* po zapracování možnost občasné práce z domova
* kanceláře: Praha Uhříněves (bezproblémové a zdarma parkování přímo u kanceláře)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.