Přidejte se do týmu Lázeňské kávy www.lazenskakava.cz a greenplantation.de
Náplň práce:
telefonická podpora pro eshop, emailová podpora pro eshop, komunikace se zákazníky a řešení objednávek, budete se podílet na každodenním chodu firmy, budete v kontaktu s nejúžším vedením a budete mít prostor pro inovace, nové postupy, zlepšení
Rádi v práci používáme nové technologie, odpovědi na dotazy zákazníků tak například předpřipravuje umělá inteligence, se kterou široce pracujeme.
Co očekáváme:
schopnost rychle se učit, být iniciativní, nést odpovědnost za kvalitu odvedené práce
zkušenost v zákaznické nebo komunikace s klienty vítaná
svědomitost při práci, systematičnost při organizaci úkolů, zdravý selský rozum, komunikativnost
nutná komunikace v angličtině, navíc oceníme také němčinu.
Nástup do zaměstnání ihned dohodou. Pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné a OZP na vozíku.
Zaujala vás tato pracovní nabídka? Zašlete nám svůj životopis na kuba@lazenskakava.cz .