Příprava podkladů pro zpracování mezd a spolupráce s účetní společnosti na zálohách na mzdy a jejich zúčtování.
Zpracování a zasílání přihlášek/odhlášek zaměstnanců na příslušné instituce.
Vygenerování a zaslání příslušných dokumentů zaměstnancům při ukončení pracovního poměru.
Roční zúčtování daně z příjmů pro zaměstnance.
Příprava podkladů pro audit, potvrzení příjmů pro banky, policii ČR, exekutory či soudy.
Zapracování legislativních změn a jejich implementace v HR procesech.
Řešení datové schránky – stahování a rozesílání dokumentů.
Nábor zaměstnanců, onboarding nováčků a správa procesů při odchodech.
Organizace adaptačních procesů a správa školení.
Pro stabilní zdravotnickou společnost s velkým zázemím a dlouholetou tradicí. Hledáme kandidáta na pozici HR manažera/ky.
Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti HR, ideálně v prostředí zdravotnických nebo podobných organizací.
Znalost pracovněprávní legislativy, daňové problematiky a mzdové agendy.
Schopnost řešit komplexní administrativní úkoly a přizpůsobovat se změnám legislativy.
Výborné organizační a komunikační schopnosti.
Aktivní znalost práce s MS Office, zkušenost s HR systémy (Pohoda)
Zkušenosti s vedením náborů a adaptačních procesů.
Stabilní zaměstnání v renomované zdravotnické společnosti.
Atraktivní platové ohodnocení dle zkušeností.
Účast na modernizačních projektech.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.