• poptávkové řízení pro dodávky zboží a materiálu pro projekty
• komunikace a jednání s dodavateli (tuzemské i zahraniční - angličtina), email, telefon, osobní jednání
• koordinace svěřených dodávek mezi dodavatelem a zaměstnavatelem (správa a vytváření objednávek a sledování jejich plnění, koordinace dodávek a komunikace s interními odděleními (sklad, výroba, konstrukce, obchod).
• práce v podnikovém systému
• obchodní korespondence (e-maily denně, příprava objednávek, smluv)
• vyřizování interní administrativy, reporting
• účast na veletrzích a výstavách
• ÚS vzdělání s maturitou
• praxe v oboru Nákup materiálu pro strojírenský podnik výhodou
• komunikativní znalost AJ (B1)
• znalost práce na PC, MS Office, práce s ERP systémy výhodou
• ŘP sk. B
základní mzda: 35 tisíc + bonusy dle kolektivní smlouvy
Zaměstnanecké výhody:
• odborná školení
• mobilní telefon
• příspěvek na stravování
• flexibilní začátek/konec pracovní doby
• notebook
• příspěvek na penzijní/životní připojištění
• 5 týdnů dovolené
• věrnostní odměny
Nástup možný ihned.
Přidejte se k nám a staňte se součástí stabilní firmy s dlouholetou tradicí a mezinárodním dosahem. Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete
nám svůj životopis. Rádi vás poznáme!