Jaká bude Vaše náplň práce
• koordinace propojování aktivit a cílů krajské RIS3 strategie s dalšími koncepčními dokumenty na úrovni kraje
• koordinace zpracování a naplňování marketingové a komunikační strategie pro oblast inovací
• poskytování součinnosti RIS3 manažerovi při přípravě všech souvisejících dokumentů, vstupních analýz a zpráv o realizaci pro potřeby Národního RIS3 aparátu
• spolupráce při monitoringu a vyhodnocení realizace intervencí krajské RIS3 strategie
• koordinace a vedení práce dodavatelů služeb, kontrola výstupů
Výhodou
• znalost RIS3 strategie
• znalost problematiky evropského financování
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
• VŠ Mgr./Bc.
• zkušenosti s řízením projektů nebo jejich dílčích částí
• znalost anglického jazyka nejméně na úrovni B1 (dle SERR)
• znalost práce na PC (MS Office: zejména Word, Excel, PowerPoint)
• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
Co Vám můžeme nabídnout
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
• pracovní poměr na dobu určitou za mateřskou a rodičovskou dovolenou
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• příspěvek na bydlení
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Nabídky se strukturovaným životopisem prosím zasílejte nejpozději do 13. února 2025 na
e-mail posta@praha.eu nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h.
Do předmětu zprávy uveďte: NEOTEVÍRAT – odboru personálnímu – místo na dobu určitou – RIS3 koordinátor/ka/VM4/25/Z