Jak to funguje
Z naší kanceláře v Litoměřicích zpracováváš hovory, emaily a úkoly pro naše klienty. Proaktivně hledáš, co dalšího bys mohla pro klienta udělat a jak mu pomoci odlehčit jeho práci. Staráš se o více klientů najednou, časem je zvládáš všechny. Tato služba je oblíbená po celém světě a v České republice jsme byli první, kteří ji spustili. Již 15 let jsme na trhu, a díky tomu jsme posbírali spoustu cenných zkušeností, které ti rádi předáme.
Naše požadavky
*Zodpovědnost
*Produktivitu
* Schopnost určovat priority
*Angličtinu alespoň na střední úrovni (B2)
*Komunikativnost
*Dochvilnost
* Výbornou znalost českého jazyka
* Pečlivost
* Chuť se rozvíjet a učit se nové věci
*Samostatnost
* Rychlou orientaci při práci na PC
* Psaní všemi deseti
* Týmového ducha
Co nabízíme
Práci v kolektivu usměvavých a energických lidí. Různorodou a rozmanitou práci, která stále
přináší nové výzvy. Smlouvu na HPP s dobrým nástupním platem + stravenka/den. Možnost
sama si organizovat práci i čas. Práci ve dvousměnném provozu, která ti pomůže lépe
naplánovat tvůj volný čas. Vzdělávací akademie osobního i profesního růstu s širokým
množstvím témat. Příležitost kariérního růstu ve vedení týmu asistentek. Pracoviště v
dobré dopravní dostupnosti. A mimo jiné báječné firemní akce. Týden dovolené navíc a sick
days.
Kde sedí virtuální osobní asistent/ka
Ze začátku máš své pracovní místo v našich prostorách v Litoměřicích, po zaškolení
pracuješ klidně občas i z domova, odkud zpracováváš požadavky pro naše klienty. Budeš mít
plně vybavené pracovní místo s počítačem, telefonem a dalšími drobnostmi. Zázemí firmy ti
poskytne také kávu, odpočinkové místo, nedalekou kantýu a přítomnost bezva lidí, kteří tě
rádi podpoří.
Jaká je pracovní náplň virtuální osobní asistentky / osobního asistenta
* Emailová a telefonní komunikace s klienty a jejich zákazníky
* Administrativní a organizační podpora klientů
*Správa příchozích a odchozích emailů
* Vyhledávání informací na internetu / průzkum trhu
* Korektury textů
* Správa kalendáře a organizace schůzek
* Zadávání plateb či evidence nákladů v účetním systému
* Domlouvání schůzek se stávajícími zákazníky
*Hlídání termínů a pravidelné připomínání
*Tvorba tabulek a zpracování dat
* Plánování tras
* Rezervace letenek, hotelů a restaurací
* Zákaznický servis pro zákazníky našich klientů - emailová či telefonická podpora
* Přepis záznamu z jednání
* Objednání lékaře, dohledání doučování pro dítě nebo zajištění úklidu domácnosti
* Denně další a další nové výzvy.
Litoměřice +- 30 km - dojezdnost.
Zaměstnanecké výhody : stravenky, sick days, vzdělávací akademie, týden dovolené navíc
způsob kontaktování zaměstnavatele:e-mailem, telefonicky od 9.00h. do 15.00h.