Referent odboru správních agend Hlučín

Plat:
23110 - 33220 Kč
Město:
Hlučín
Okres:
Opava
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem).



Požadované doklady:

- profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,

- výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,

- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prostékopii.



Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu: Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: podatelna@hlucin.cz.

Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 22.04.2025 do 8:00 hod.

Výběrové řízení se bude konat dne 28.04.2025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín. Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu. Pozvánky k osobnímu pohovoru nebudou zasílány.



Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned.



Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů).



Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.



Jiné požadavky:

- vysoké pracovní nasazení,

- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,

- zvládání zátěžových situací,

- velmi dobrá znalost práce na PC,

- schopnost a ochota učit se novým věcem,

- praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,

- řidičský průkaz skupiny „B“ výhodou.



Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:

- přesné označení výběrového řízení,

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození uchazeče,

- státní příslušnost uchazeče,

- místo trvalého pobytu uchazeče,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče,

- kontaktní telefonní číslo.



Nabízíme tyto benefity:

- nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),

- 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,

- příspěvek na penzijní připojištění,

- příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,

- příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,

- peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,

- různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,

- čtvrtletní odměny,

- perspektiva stabilního zaměstnání,

- prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele,

- vstřícnost zaměstnavatele k vyvážení pracovního a rodinného života zaměstnanců.



Celý text výběrového řízení a podrobnosti na webových stránkách města Hlučína: https://www.hlucin.cz/cs/urad-a-samosprava/pracovni-prilezitosti/

Požadavky na uchazeče

Práce s PC

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Město Hlučín
Telefon:
595 020 223
E-mail:
Odpovědná osoba:
Dagmar Suchánková
Reference:
67142447