administrativní a organizační podpora advokátům a koncipientům
správa spisů
správa datových schránek
koordinace s klienty, soudy a notáři
příprava podkladů pro fakturaci, včetně vystavovávání faktur
práce s interními programy
organizace pracovních cest – hotely, letenky apod.
plnění ad-hoc úkolů dle potřeby a zadání partnera kanceláře, či advokátů
úspěšně ukončené SŠ vzdělání s maturitou
prokazatelné předchozí zkušenosti z oblasti administrativy, nebo role asistentky/ta
MS Office - běžná uživatelská znalost
AJ na komunikativní úrovni (B1- B2), nebo NJ
reprezentativní vystupování, loajálnost, zodpovědnost, komunikativnost, důslednost, samostatnost
zajímavou pracovní příležitost v menším týmu v centru Prahy, kousek od Václavského náměstí
kolegiální tým, moderní pracovní prostředí
finanční ohodnocení na základě předchozích zkušeností
25 dnů dovolené, motivační bonusy, multisport karta, benefit karta, stravenkový paušál, účast na firemních akcích, vzdělávací kurzy hrazené zaměstnavatelem
pracovní doba - pondělí - pátek 9:00 - 17.30 hod.
nástup možný ihned/dle domluvy