Asistent/ka controllingu Olomouc

Plat:
35000 Kč
Město:
Olomouc
Okres:
Olomouc
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Náplň práce:

- evidence a kontrola smluv

- příprava a zpracování dotačních titulů

- oficiální korespondence

- podpora při vytváření nových reportů

- příprava podkladů pro ukazatele výkonnosti



Požadavky:

- odborné středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření

- dobrá znalost MS Office, především MS Excel se snahou zdokonalovat se v tomto směru

- proaktivní přístup

- samostatná i týmová práce

- výhodou jsou zkušenosti s účetnictvím, controllingem v praxi

- diskrétnost, spolehlivost, pečlivost, loajalita



Nabízíme:

- nástup do české stabilní společnosti, která na trhu působí již 30 let

- lidský přístup a otevřenou komunikaci

- přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí

- individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci

- podpora v oblasti dalšího vzdělávání

- firemní akce, benefitní programy



Zájemci o zaměstnání zašlou životopis, motivační dopis a kopii maturitního vysvědčení na e-mail: martin.dudak@bartonapartner.cz

Požadavky na uchazeče

Práce s PC

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Bartoň a Partner s.r.o.
Telefon:
E-mail:
Odpovědná osoba:
Martin Dudák
Reference:
67145217