Pracovní náplň – řídí a zodpovídá za řádné fungování provozu dle požadavků zaměstnavatele, komunikace s klienty a třetími stranami, řízení firemního vozu (8místné), hospodaření s finančními prostředky, organizace a zajištění volnočasových aktivit seniorů, vedení malého kolektivu zaměstnanců, zajišťuje schůzky se zájemci o bydlení.
Pracovní doba od PO do PÁ od 8,00 – 16,30 hod.
Požadujeme – minimálně středoškolské vzdělání, vřelý vztah k seniorům, vysokou míru zodpovědnosti, loajalitu, schopnost diplomatického jednání, smysl pro pořádek a čistotu, organizační schopnosti.
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál k platu 123 Kč/pracovní den, 5 dní zdravotního volna k zákonné dovolené navíc, mimořádné, roční, věrnostní odměny, individuální přístup, přátelský kolektiv, víkendy a svátky volné, přítel na telefonu samozřejmostí.
Kontaktovat nás můžete e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 16:30 hod.