První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin.
NÁPLŇ PRÁCE
o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně
o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému
o příprava podkladů pro měsíční fakturaci
o vyřizování pošty
o příjem zboží do skladu
o zadávání a kontrola přijaté dokumentace
POŽADUJEME
o znalost práce na PC
o znalost MS Excel
o spolehlivost
o samostatnost
o zkušenost na obdobné pozici výhodou
Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní
Práce je pro OZP.
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
NECHODIT NA PRACOVIŠTĚ, PRVNÍ KONTAKT TELEFONICKY NEBO EMAILEM!
Zaměstnanecké výhody:
o 25 dnů dovolené
o občerstvení na pracovišti zdarma
o možnost osobního ohodnocení