Odborný pracovník/pracovnice rozpočtů Olomouc

Plat:
33280 - 38570 Kč
Město:
Olomouc
Okres:
Olomouc
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů



Odborný pracovník rozpočtů

ID 11004151

Pracoviště:

Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Olomouci

Odbor kanceláře krajské pobočky, Oddělení ekonomické

Vejdovského 988/4

779 00 Olomouc



Hlavní náplň činnosti:

- Sestavování rozpočtů organizací s rozmanitými obory činností, členitou vnitřní organizační strukturou a s dynamickým vývojem jednotlivých rozpočtových položek. Optimalizace příjmové a výdajové politiky organizace. Stanovování zásad rozpisů rozpočtů a jiných rozpočtových pravidel.

- Zajišťování uceleného souboru účetních operací na jednotlivých účtech nebo skupině účtů.

- Zpracování účetních dokladů, účetních knih a ostatních účetních písemností pro automatické zpracování.

- Spolupráce při provádění inventarizace majetku.

- Zastupuje v případě nepřítomnosti hlavní účetní ÚP ČR - Krajské pobočky v Olomouci.



Kvalifikační a další požadavky:

- ukončené minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

- znalost účetnictví - praxe minimálně 5 let na pozici účetní nebo obdobné

- velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel) - na úrovni pokročilého uživatele

- odolnost proti stresu

- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost

- znalost programu IS SAP - výhodou

- zkušenosti s IS IISSP - výhodou

- ŘP sk. B - výhodou



Pracovní podmínky:

- platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku

- pružná pracovní doba - plný úvazek

- předpokládaný nástup od 1. června 2025

- pracovní poměr na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou



Zaměstnanecké výhody:

- pružná pracovní doba

- 5 týdnů dovolené

- 5 dnů indispozičního volna

- 1 den na vyřízení osobních záležitostí

- příspěvek na stravování, tzv. stravenkový paušál

- možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje

- odměny k životním a pracovním výročím

- příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně



V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 27. dubna 2025 na e-mailovou adresu katerina.pisova1@uradprace.cz



Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Požadavky na uchazeče

Práce s PC

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Úřad práce České republiky
Telefon:
950 141 416
E-mail:
Odpovědná osoba:
Jaroslav Smital
Reference:
67148456