Hledáme administrativní podporu do společnosti zabývající se zpracováním cenných papírů.
* Zpracování pokynů od zákazníků.
* Denní komunikace v angličtině, vyřizování požadavků.
* Přepis dat do systému.
* Kontrola dat a tabulek.
* Práce v oblasti účetnictví, fakturace, bankovnictví – back office.
* SŠ/VŠ vzdělání nebo zkušenosti v bankovnictví/financích či daních.
* Nutná komunikativní angličtina (B2 - slovem i písmem).
* Zkušenosti s MS Office (Power Point, Word, Excel, Outlook).
* Analytické myšlení.
* Pečlivost, samostatnost a dobré komunikační dovednosti.
* Týmový duch, chuť se učit.
* Zaslání CV v anglické modifikaci.
* Mzda dle zkušeností.
* Stravenkový paušál
* 25 dní dovolené.
* Hybridní pracovní model po onboardingu (ZD).
* Pracoviště Praha 8 - poblíž metra.
* Práce v zavedené mezinárodní společnosti v multikuturním prostředí.
* Nástup možný ihned.