Upřesňující údaje:
Charakteristika vykonávané činnosti:
- výkon agendy stavebního úřadu,
- koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu,
- výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona.
Povinné požadavky na uchazeče:
- kvalifikační požadavky:
-osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění podle jiného právního předpisu, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád,
-autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona,
-autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství,
-fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo,
-fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo
-fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě.
- znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon; zákona č. 500/2004 Sb., správní řád; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích,
- dobrá orientace v projektových dokumentacích,
- schopnost týmové práce, schopnost samostatného řešení problémů, komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu), administrativní dovednosti, psychická odolnost, přesnost, spolehlivost, zdvořilost,
- výborná znalost práce s PC,
Další požadavky na uchazeče výhodou:
- znalost programu VERA, ISSŘ,
- praxe ve státní správě,
- řidičské oprávnění skupiny B,
- praxe ve vedoucí pozici.
Předpoklady pro výkon funkce: v souladu s ust. § 4 odst. 1) zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
- fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let,
- občan České republiky,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost
K přihlášce uchazeč připojí:
- strukturovaný profesní životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém
Písemná přihláška do výběrového řízení musí obsahovat
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu
- kontaktní spojení - telefon, e-mail. adresu
- datum a podpis uchazeče
Písemné přihlášky doručte:
- na podatelnu Městského úřadu Odolena Voda, Dolní náměstí 24, 250 70 Odolena Voda v obálce nadepsané ''Výběrové řízení - referent stavebního úřadu MěÚ Odolena Voda" a uvedením jména a adresy uchazeče, nebo
- do datové schránky nxabgzu s uvedením předmětu ''Výběrové řízení - investiční technik MěÚ Odolena Voda".
Zaměstnanecké výhody:
stravenky, pružnou pracovní dobu, dny zdravotního volna, 25 dní dovolené, příspěvek na důchodové pojištění, příspěvek na dovolenou, benefit karta Gallery Beta, home office
Práce s PC, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B