Náplň práce
" Příprava podkladů pro účetní, vystavování faktur, příprava podkladů pro mzdy (kontrola docházky, cestovní příkazy).
" Správa pokladny, proplácení účtenek a příjem hotovosti, vše včetně účetního zpracování. Odvod hotovosti do banky.
" Komunikace s dodavateli, objednávání služeb a spotřebního materiálu.
" Vedení přijaté a odeslané pošty.
" Správa datové schránky společnosti.
" Evidence a nastavení klíčů.
" Komunikace s dodavateli IT a mobilních služeb.
" Archivace dokumentů, správa archivu.
" Administrativní podpora při vyřizování dotačních žádostí.
" Další administrativní práce dle potřeby.
Požadavky
" Praxi na obdobné pozici nebo vzdělání v oboru (ekonomika, účetnictví apod.).
" Základní znalost účetních a daňových principů.
" Dobrou znalost práce na PC (zejména MS Excel, Word, Google).
" Pečlivost, spolehlivost, samostatnost.
" Příjemné vystupování a týmového ducha.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní spoření
První kontakt: e-mailem