• Správa a vedení přehledu firemního majetku (vozidla, firemní byty/ubytovny)
• Vedení administrativy spojené se správou majetku (vyúčtování, evidence, archivace technické dokumentace)
• Koordinace činnosti při zajišťování preventivní údržby a oprav majetku, včetně předepsaných revizních správ
• Zajištění pronajímání bytových/nebytových prostorů
• Vedení smluvní dokumentace k službám údržby a pořízení majetku (komunikace s nájemci a dodavateli včetně uzavírání smluv)
• Řešení rozúčtování služeb (nájemné, energie)
• Správa, dokumentace a údržba firemních vozidel (zajišťování termínů STK, nákup dálničních známek, zajišťování potřebných oprav)
- Znalost MS Office
- Řidičský průkaz skupiny B
- Organizační schopnosti, komunikační dovednosti, spolehlivost, flexibilita
- Samostatnost a zároveň schopnost pracovat v týmu
- Pečlivost, smysl pro detail, pozitivní a proaktivní přístup
● Práce na HPP /IČ
● Stravenkový paušál 116,-Kč/směna
● MultiSport karta
● Mobilní telefon s tarifem, Notebook
● Služební vůz