Zajímá vás prostředí nákupního oddělení v mezinárodní firmě? Baví vás administrativa a nebojíte se komunikovat? Právě hledáme pečlivého, spolehlivého člověka do našeho přátelského týmu nákupčích pro sortiment ovoce a zeleniny.
Náplň práce, na kterou se můžete těšit:
* administrativní práce v systému, zadávání připravených dat do počítače
* zodpovědnost za objednávky a skladové zásoby
* komunikace s centrálním nákupem a dodavateli – objednávání zboží, vyřizování reklamací, nedodávek, udržování aktuálnosti dat
* spolupráce s kolegy v rámci nákupního oddělení
* součástí práce je 1x měsíčně víkendová služba
Pro tuto pozici je potřeba mít:
* uživatelskou znalost MS Office
* AJ – základní znalost (převážně písemná komunikace)
* odolnost vůči stresu
* logické myšlení, cit pro práci s čísly, zaměření na detail
* komunikativní schopnosti a týmového ducha
Co u nás získáte?
* individuální plán zaškolení a podporu kolegů (nejen) při zaškolování na pozici
* vzdělávání a rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů
* možnost práce z domova až 2 dny v týdnu
* flexibilní začátek/konec pracovní doby (začátek mezi 6:00 - 7:00 hod ranní)
* služební mobil a notebook
* možnost využívat svozovou dopravu Praha – Roztyly -> Modletice a zpět
* firemní akce a aktivity (například snídaně pro nováčky, sportovní aktivity, aj.)
* práci ve stabilní společnosti v potravinářském oboru, která je s vámi od roku 1992
Další benefity
* 25 dní dovolené
* dotované stravování ve firemní kantýně (svačiny a výborné obědové menu za 40 Kč)
* dotovaná karta Multisport (doplatek 400 Kč/měsíc
* benefitní cafeterie - body v min. hodnotě 6. 000 Kč/rok (po 1. roce
* příspěvek na penzijní připojištění (po 3 letech)
* odměny za pracovní výročí