- technická a softwarová podpora uživatelů v nemocničním informačním systému NIS a dalších informačních systémech
- zjištění a analýza stávajících procesů v IS u zákazníka
- návrh implementace nemocničního IS, stanovení pracovního postupu a případných úprav IS
- řešení požadavků koncových uživatelů – práce v Helpdesku
- udržování znalostní databáze (knowledge base)
- komunikace s dodavateli a řešení aplikačního servisu
- IT školení nových uživatelů
- práce s dohledovými nástroji
- vedení technické a provozní dokumentace instalace, údržba a servis ICT zařízení
- vyřizování standardních požadavků uživatelů (obměna HW i SW)
- instalace a správa kancelářských aplikací
- vedení majetkové a technické evidence ICT prostředků, poskytování uživatelské podpory a základní konzultace k používání ICT zařízení
- správa incidentů/bezpečnostních událostí
- SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření
- svědomitost, pečlivost, zodpovědnost a schopnost samostatného řešení problémů
- schopnost týmové spolupráce
- dobré komunikační dovednosti, zejména s uživateli
- znalost HW PC a jeho standardních periferií
- pokročilá znalost operačních systémů (zejména Windows 10)
- obecné znalosti počítačových sítí a TCP/IP
- orientační znalosti Win serveru a Active directory
- základní orientace v problematice informační bezpečnosti
- zájem o ICT obor
- znalost anglického jazyka na úrovni porozumění technické dokumentaci
- trestní bezúhonnost
Dále oceníme odbornou způsobilosti v elektronice dle vyhlášky č. 50/1978 Sb., min. §5 a praktické zkušenosti v ICT oboru.
- perspektivní, zajímavou a samostatnou práci v přátelském kolektivu
- práci u největšího u zaměstnavatele v Pardubickém kraji
- pro odpočinek nabízíme 25 dnů dovolené a dalších až 5 dnů osobního volna
- široký výběr jídel v zaměstnaneckém restaurantu za dotované ceny
- příspěvek na penzijní připojištění
- místo výkonu práce v Orlickoústecké nemocnici