Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí

← zpět na přehled pozic
Plat:
30000 Kč za měsíc
Požadované vzdělání:
Středoškolské - maturita
Typ úvazku:
Plný
Okres:
Hradec Králové

Popis pozice

• budete zajišťovat práci administrátora integrovaného systému řízení a budete spolupracovat se svým nadřízeným na správě řízené dokumentace
• koordinujete činnosti při tvorbě, revizi a aktualizaci řízených dokumentů a zajišťujete podporu uživatelům řízené dokumentace
• podílíte se na tvorbě akčních plánů z interních auditů a sledujete plnění termínů realizace nápravných opatření vzešlých z auditů
• zajišťujete správu, distribuci a archivaci norem
• podílíte se na podpoře dalších administrativních činností spojených s ISŘ
• shromažďujete a spravujete podklady pro reporting environmentálních ukazatelů závodu

Požadavky na uchazeče

M/Ž, min. ukončené SŠ s maturitou, základní znalost norem ISO 14001, ISO 45001, BRCGS výhodou; český jazyk plynule, anglický jazyk středně pokročilý; zkušenost z výrobní firmy na administrativní pozici vítána; znalost MS OFFICE;
samostatnost, spolehlivost, odpovědnost

Nabídka

• finanční ohodnocení cca 30.000 Kč
• 5 týdnů dovolené
• práce v mezinárodní výrobní společnosti
• profesní vzdělávání a rozvojové programy včetně výuky jazyků
• pružná pracovní doba 37,5 hodin týdně
• stravenky a závodní jídelna v areálu závodu
• příspěvek na životní či penzijní připojištění
• příspěvek na Vánoce a dovolenou
• vlastní rekreační zařízení

Odpovědět

Nahlásit podezřelý inzerát

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Personal Consult s.r.o.
Adresa:
Hradec Králové
Mobil:
777 136 052
E-mail:
poslat e-mail
Odpovědná osoba:
Alena Lhotáková