Vaše hlavní odpovědnosti:
* Budování a vedení týmu – budete zodpovědní za nábor, rozvoj, motivaci a hodnocení výsledků obchodního týmu
* Strategické řízení pobočky – vaše rozhodnutí budou klíčová pro úspěch pobočky a plnění obchodních cílů.
* Rozvoj obchodních aktivit – aktivně se podílíte na rozvoji klientské základny, vyhledáváte a navazujete nové obchodní vztahy.
* Spolupráce s centrálou – komunikace s vedením společnosti, zajišťování souladu s firemní strategií a cíli.
Koho hledáme?
* Zkušenosti s vedením týmu – ideálně v oblasti obchodu nebo zákaznického servisu.
* Proaktivní přístup – samostatnost a orientace na dosahování vytyčených cílů
* Vynikající komunikační schopnosti – musíte být schopni inspirovat a budovat vztahy
* Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, řidičský průkaz skupiny B.
Co vám nabídneme?
* Atraktivní finanční ohodnocení – včetně podílu na výsledcích pobočky a bonusových složek.
* Podpora zkušeného týmu a možnost neustálého vzdělávání.
* Možnost kariérního růstu do vyššího managementu.
* Flexibilní pracovní podmínky a stabilní zázemí Kapitolu – lídra na trhu finančního poradenství.
Zaujala vás tato příležitost vést obchodní týmy a podílet se na rozvoji poboček v západních Čechách? Pošlete nám svůj životopis ještě dnes a staňte se klíčovou součástí našeho týmu!