Co bude vaší náplní práce?
Přezkoumání reklamací a rozhodování o jejich oprávněnosti
Řízení celého reklamačního procesu od přijetí reklamace až po její konečné vyřízení
Kompletní analýza reklamací
Koordinace navržení, zavedení a vyhodnocení nápravných opatření
Vedení databáze reklamací na produkty společnosti i od dodavatelů, jejich příčin a řešení
Vyhodnocování a reporting nákladů na reklamace
Zajišťování ochrany společnosti před neopráněnými reklamačními požadavky a před neshodnými produkty od externích dodavatelů
Co k této pozici budete potřebovat?
Minimálně SŠ vzdělání technického zaměření (strojní, elektro)
Prokazatelnou praxi v oblasti kvality (reklamační procesy)
Uživatelskou znalost MS OFFICE
Znalost nástrojů kvality
Znalost zákona č. 505 o Metrologii
Znalost požadavků norem ISO 9001 a ISO 14001
Co u vás oceníme?
Řidičský průkaz sk. B
Anglický jazyk na komunikativní úrovni (slovem i písmem), německý jazyk výhodou
Komunikativnost a samostatnost
Orientaci v technické dokumentaci
Co vám za to můžeme nabídnout?
Zajímavou a pestrou práci na plný úvazek, díky které se můžete seberealizovat. Budete hrát důležitou roli v naší společnosti. K tomu obdržíte odpovídající ohodnocení. Aby se vám dobře pracovalo, dostanete od nás telefon a notebook.
Odměna při splnění ročních výkonnostních cílů
K tomu je samozřejmostí i příspěvek na stravování ▪ 3 sick days ▪ 25 dnů dovolené ▪ MultiSport karta ▪ možnost osobního rozvoje a vzdělávání ▪ jazykové kurzy ▪ výhodná nabídky elektřiny a plynu ▪ odměna za doporučení zákazníka ▪ káva na pracovišti ▪ uvítací balíček pro nové zaměstnance ▪ dárek při významných životních událostech ▪ nabídka firemních akcí ▪ zvýhodněné služby našeho mobilního operátora ▪ permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.