Náplň práce:
- Provádí servisní činnost dle servisního požadavku.
- Používá předepsané ochranné pomůcky.
- Dodržuje předepsané technologické postupy.
- Je zodpovědný za svěřený majetek a udržuje jeho řádný technický a bezpečnostní stav (vybavení, přístroje, nářadí).
- Servisuje výrobky jen shodné s výrobní technickou dokumentací.
- Dodržuje zadané termíny stanovené zadáním či projektovým plánem.
- Udržuje servisní technickou dokumentaci v řádném stavu a její případné poškození ihned hlásí vedoucímu zaměstnanci.
- Provádí servisní činnost a poskytuje podporu zákazníkům dle požadavku nadřízeného na pracovišti nebo u zákazníka.
- V rámci podpory zákazníka může taktéž provádět montáž, instalaci a implementaci výrobků společnosti.
- Na služebních cestách se řídí obecnými zvyklostmi montáže, profesní ctí, pokyny vedoucího servisního zásahu nebo vedoucího montáže.
- Dodržuje BOZP u zákazníka.
- Provádí zaškolení obsluhy radaru a diagnostiky závad.
- Provádí konfiguraci radaru (HW i SW) na místě podle požadavku zákazníka.
- Provádí diagnostiku systémové chyba a navrhuje jejich řešení.
- Provádí FAT (Factory Acceptance Test)/ SAT (Site Acceptance Test) bez podpory.
- V souladu s pracovní smlouvou vykonává i další činnosti dle pokynů nadřízeného zaměstnance.
- V případě požadavku vedoucího se seznamuje s novými výrobky již během výrobní/prototypové etapy.
- V souladu s pracovní smlouvou vykonává i další činnosti dle pokynů nadřízeného zaměstnance.
- V případě, že se jedná o vedoucího zaměstnance, vzniká povinnost dodržovat § 302 ZP Povinnosti vedoucích zaměstnanců a interní předpisy s tímto související.
- Ve své práci se řídí interními řídicími akty (QMS/EMS) a dalšími normativy a pravidly bezpečnosti práce a požární ochrany organizace.
Pracovní doba je od pondělí do pátku 37,5 hodin týdně. Základní část pracovní doby je stanovena od 6:00 do 14:00 hod..
Vhodné pro absolventy.
První kontakt e-mailem (hr@eldis.cz).