Určeno pro osoby zdravotně znevýhodněné nebo osoby s ID 1. - 3. stupně.
Náplň práce:
- Zajištění provozu na přidělených objektech
- Pravidelná komunikace se zástupci zákazníka
- Řešení operativních témat
- Kontrola řádného plnění zakázek, kontrola kvality poskytovaných služeb
- Pravidelný reporting
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Samostatná osobnost s vysokou mírou zodpovědnosti
- Selský rozum, organizovanost
- Odolnost vůči stresu
Hledáme osobu, která se nebojí zodpovědnosti a baví ji práce s lidmi. Komunikace a pečlivost je základ naší práce. Budete kontrolovat kvalitu poskytovaných služeb, komunikovat se zaměstnanci i zákazníky, objednávat zboží a korigovat chod zakázek.
Jsme rodinná firma zabývající se facility managementem, konkrétně hledáme osobu na kontrolu kvality kvality úklidových služeb.
Zaměstnanecké výhody: Služební telefon a PC k práci, mírná flexibilita v pracovní době
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavateletelefonicky nebo e-mailem.