Pro našeho klienta, specialistu v oblasti digitálního tisku, hledáme posilu HR oddělení. Firma je zaměřena na tisk fotografií a fotoknih, a dále také na zakázkovou výrobu personalizovaných předmětů jako kalendářů, hrnků, dekorací a nástěnných předmětů, a dbá na kvalitu a celkovou udržitelnost používaných materiálů.
Tiskařská výroba vlivem nárůstu objednávek rozšiřuje své působení a do týmu logistiky hledá disponenta. Hlavním úkolem této role je manuálně zajistit správné třídění objednávek, jejich zabalení a označení dle cílové destinace s důrazem na přesnost, kvalitu a bezpečnost zboží.
náplň práce:
* ruční zadávání sledovaných objednávek
* manuální třídění objednávek dle cílové destinace doručení
* správa online systému tak, aby na konci den byly všechny objednávky vyřízeny
* nakládka a vykládka vozidel
* organizace časů přeprav a dat odeslání
* řízení zásob příchozích a odchozích spotřebních materiálů
co vám nabídneme
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na penzijní spoření
* stravenkový paušál
* Multisport karta
* roční bonus
* stabilní zázemí britské společnosti s rodinnou atmosférou
* přátelské pracovní prostředí s podporou dalšího rozvoje
co od vás očekáváme
* základní počítačové dovednosti včetně zkušeností s MS Excel
* práce ve směnném provozu (krátký / dlouhý týden, 12hodinové směny)
* znalost AJ výhodou
* ideálně průkaz VZV nebo aspoň zkušenosti s manipulační technikou
* dovednost precizní manuální práce
* schopnost stanovit si priority a efektivně pracovat pod tlakem
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.