Naše společnost se stále rozrůstá, a s ní i naše finanční oddělení. Rád/a nastavujete procesy a zdokonalujete je a máte zkušenosti v oblasti účetnictví? Tak jste tím, koho hledáme.
Co bude vaší náplní práce?
-dohled nad procesy v rámci oddělení zbožových faktur CZ a SK
-spolupráce při sjednocení procesů a nastavení nových
-zpracování komplikovanějších účetních případů
-zpracování měsíční a roční závěrky pro oblast zbožových faktur
-kontrola dodavatelských saldokont a komunikace s dodavateli
-příprava pravidelných a ad-hoc reportů
Co k pozici budete potřebovat?
-SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
-zkušenost s účetnictvím min. 3 roky (účtování zboží, materiálu..)
-znalost podvojného účetnictví a znalost daňových zákonů (DPH)
-znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
-dobrá znalost práce na PC (MS Excel)
-VÝHODOU ne však podmínkou znalost systému Helios, ORACLE příp. SAP
CO PRACÍ V LKQ ZÍSKÁTE:
-přátelský kolektiv naší finanční účtárny - pravidelné měsíční snídaně (a to nás je už 20)
-možnost home office 2-3x týdně
-5 dní bonusového volna
-stravenkový paušál
-slevy na firemní produkty až do 50% slevy
-firemní vzdělávání - možnost jazykových kurzů
-příspěvek na sport (Multisport karta)
-slevy na vstupenky do divadla (Studio DVA, Na Fidlovačce), AquaPalace Čestlice
-slevy na sortiment u Datartu a HPmarket.cz, zvýhodněné bankovní produkty
-EUC Premium - zdravotní poradenství 24/7
-a mnoho dalšího....