Specialista/ka Zákaznického centra České Budějovice České Budějovice

← zpět na přehled pozic
Požadované vzdělání:
Středoškolské - maturita
Okres:
České Budějovice

Požadavky na uchazeče

Baví Tě komunikovat s lidmi, ale chceš se vyhnout call centru? Jak to tedy jinak děláme my? 
   •  Pečujeme o stávající klienty banky, nevoláme studené kontakty tzn. klienti budou kontaktovat Tebe s jejich potřebami, dotazy, problémy a Ty jim pomůžeš
   •  Naším cílem je poradenství a pomoc klientům v oblasti servisu, ale i nabídka aktuálních služeb a produktů banky
   •  Voláme, ale také si s klienty píšeme - maily, odpovídáme na jejich dotazy v online bankingu
   •  Jsme zaměstnanci banky, neděláme pro nikoho externě na projektech
   •  Neustále se učíme a rozvíjíme
A proto nejsme operátoři nebo operátorky, my jsme specialisté a specialistky Zákaznického centra!

Proč pracovat právě pro nás?
   •  Protože chceš přece VÍC – víc možností, víc zkušeností, více vzdělávání, víc pracovních výzev
   •  Jako mezinárodní banka ti nabízíme příležitost kariérního růstu
   •  Uplatníš zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
   •  Ukážeme ti, jak se orientovat v oblasti komunikace se zákazníkem
   •  Jsme prioritně pasivní linka s aktivním přístupem ke klientovi
Co k tomu potřebuješ?
   •  Jsi komunikativní, všestranný a máš kultivovaný projev
   •  Pokud umíš anglicky, můžeš ji u nás využít. Pokud ne, nevadí, stačí nám čeština
   •  Dokážeš dobře pracovat s PC a orientuješ se v sociálních sítích
   •  Máš zájem o bankovní oblast, bankovní produkty a denní kontakt s klienty
   •  Úspěšně jsi složil maturitní zkoušku a nebo máš dokonce VŠ
Co u nás získáš? 
   •  Garantovaná nástupní mzda cca 34.800 CZK s progresivní garantovanou úpravou loyalty vždy po 6 a 12 měsících
   •  Po zkušební lhůtě – od 4. měsíce kvartální provizní balíček – vyplaceno v závislosti na výkonu v částce až 27.000 CZK
   •  V případě využití AJ 2.100 CZK/ měsíc
   •  Řadu benefitů včetně Cafeterie v částce 20.000 bodů/ rok s možností uplatnění dle tvého výběru
   •  Oběd u nás platí ze 100% zaměstnavatel v částce 145 CZK/ den prostřednictvím stravenkové karty
   •  25 dnů dovolené + 1 den narozeninového volna, 4 dny regenerace a sick days + příplatky a náhradní volno za práci o víkendu (svátek + neděle = 100%, sobota = 50%)
   •  Po zapracování možnost využití home office/ teleworking + řízené plánování směn
   •  8 hod. pracovní dobu s řízeným plánováním směn v provozní době 7.00 – 22.00 hod., plán směn s měsíčním předstihem (ranní, polední, odpolední)
   •  Možnost upravovat/ přehazovat směny v týmu
   •  K dispozici moderní technika - notebook, bezdrátové příslušenství včetně sluchátek
   •  Sportovní hry, Vánoční večírek, týmové off-site, skupinová setkání mimo CZ
   •  Zvyšování vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí mezinárodní banky
 

Svět je plný lidí, kteří nepřestávají chtít více. Nechtějí čekat, co jim připraví ostatní, ale chtějí vzít život do vlastních rukou a plnit si přitom své sny.

Jste jedním z nich? Pak Vás rádi uvítáme v týmu specialistů Zákaznického centra pro UniCredit Bank - silné mezinárodní bankovní skupiny ve střední a východní Evropě.

Odpovědět

Nahlásit podezřelý inzerát

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Adresa:
Praha 4
Telefon:
607737647
E-mail:
poslat e-mail
Odpovědná osoba:
Pavlína Procházková