Co budete mít na starost?
• Správu závazků a pohledávek
• Zpracování agend (intrastat, dph, odpadové hospodářství..)
• Podporu finančního manažera
• Administrativu spojenou s běžnou účetní agendou
• Účtování běžných operací a zpracování podkladů pro mzdy
• Přípravy podkladů pro audity, kontroly a finanční správu
• Participaci na tvorbě rozpočtů
Baví Vás systematická práce s čísly? Rádi byste pracovali v menším kolektivu, kde budete pravou rukou zkušeného člověka v oblasti podnikových financí, ekonomiky a účetnictví, který Vás mnoho věcí dokáže naučit?
Jste pečlivá osoba, která zvládá multitasking a dokáže komunikovat na pokročilé úrovni nejen v rámci firmy, ale i s obchodními partnery a klienty?
Pokud třikrát ano, hledáme právě Vás! Nového kolegu na nově vytvořenou pozici, který bude mít na starosti část ekonomických záležitostí v naší firmě.
Bez čeho se u nás neobejdete?
• Bez schopnosti multitaskingu
• Bez angličtiny (použijete na denní bázi)
• Bez orientace v daňových zákonech
• Bez zkušenosti s účetnictvím
• Bez orientace v interních systémech
Co Vám nabídneme?
• 15.000 Kč ročně na dovolenou
• Nastandardní fixní ohodnocení
• Průběžné zvyšování mzdy v čase
• Práci v menším kolektivu s rodinou atmosférou
• Roční bonus
• Flexibilní začátek pracovní doby
• 25 dní dovolené (+1 den za každý rok po 5 odpracovaných letech)
• Příspěvek na důchodové pojištění (2000 Kč)
• Možnost jazykových kurzů v pracovní době
• Podporu ze strany nadřízeného