Back office s angličtinou Brno

← zpět na přehled pozic
Okres:
Brno

Popis pozice

Vaším úkolem bude zpracovávat poptávky klientů, zajišťovat, že jejich požadavky a potřeby jsou splněny, kontrolovat platby, poskytovat informace klientům i kolegům a zpracovávat nezbytnou administrativu.

Požadavky na uchazeče

Baví Vás administrativa, ale i komunikace?
Máte perfektní angličtinu a dobré analytické schopnosti?
Pak určitě čtěte dál!

Náš tým doplní někdo s velmi dobrými analytickými a organizačními dovednostmi, kterému nedělá problém aktivní komunikace a má prozákaznický přístup. Důležitá je perfektní angličtina a minimálně 2 roky zkušeností na pozici v administrativě, back office nebo zákaznické podpoře.

Nabídka

Velice zajímavou práci v zavedené stabilní společnosti.
Dovolenou navíc, ať se během roku můžete pořádně odpočinout.
Možnost pracovat až polovinu času z domova, samozřejmě po zaučení.
Štědré půlroční bonusy dle splnění individuálních cílů, každoroční zhodnocení základní mzdy a příležitost získat odměnu za aktivitu.
Další příspěvky – například na stravování, benefitní kartu, MultiSport kartu, a také zvýhodněné firemní produkty.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Odpovědět

Nahlásit podezřelý inzerát

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
ManpowerGroup s.r.o.
Adresa:
Praha 1
Telefon:
+420 734 173 421
E-mail:
poslat e-mail
Odpovědná osoba:
Michaela Rojíková