Potřebujeme někoho, kdo se bude starat a komunikovat s klienty, kteří využívají naše sklady. Mimo to budete v kontaktu s řidiči, disponenty a našimi skladníky. Místo pracoviště - Jeneč.
Jak bude vypadat Váš den:
* postaráte se o vedení menšího týmu
* budete plánovat směny
* pracovat se skladovými dokumenty
* administrativní činnost spojená s péčí o svěřené logistické zákazník
* komunikace se zákazníky, skladem, napříč odděleními a pobočkami
* komunikace se zákazníky na denní bázi (řešení příchozích hovorů)
* dohledávání zakázek
* řešení reklamací
Jaká bude Vaše odměna:
* 5 týdnů dovolené
* stravenkový systém
* kvartální a roční bonusy
* občerstvení na pracovišti
* možnost zaškolení seniorními kolegy
️Co by jste měl mít?
* zkušenost s vedením menšího týmu
* organizační schopnosti
* ukončené SŠ vzdělání
* znalost MS Office (denní využití)
* potřebujeme někoho komunikativního, energického, odolného vůči stresu