Pracovní náplň:
- odpovědnost za chod a koordinaci prací v útvaru provozní účtárny
- metodické řízení práce útvaru, tvorba interních směrnic v oblasti účetnictví
- účtování vybraných operací
- kontrolní činnost v oblasti účetnictví a daní
- odpovědnost za zpracování daňových přiznání (DPH, spotřební daň, silniční daň)
- spolupráce pří přípravě podkladů pro sestavení daně z příjmu právnických osob
- spolupráce s auditory, daňovými poradci a osobami vnitřního kontrolního systému
- odpovědnost za dokladovou inventuru
- zpracování měsíčních, ročních účetních závěrek
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou ekonomického směru
- schopnost vedení týmu
- praxe v oblasti účetnictví dostatečná pro výkon funkce vedoucího účtárny
- výborná znalost podvojného účetnictví a účetních standardů
- znalosti v účtování a postupech pro organizace, které nejsou zřízeny za účelem podnikání výhodou
- znalost a praxe při aplikaci zákona o DPH, orientace v zákoně o dani z příjmů
- uživatelská znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel)
- znalost anglického jazyka výhodou
-schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost, koncepční přístup; komunikativnost
Nabízíme:
- práci v příjemném kolektivu,
- možnost profesního rozvoje, perspektivu zaměstnání,
- zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování,
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu, práce v instituci implementující HR Award apod.
Nástup od: ihned, případně dohodou.
Pracovní poměr: doba určitá 1 rok se šestiměsíční zkušební dobou s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle platného mzdového předpisu s přihlédnutím k dosaženému vzdělání a zkušenostem, po ukončení zkušební doby přiznání výkonnostní prémie, 40 – 45 000 Kč měsíčně.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s popisem Vaší představy o řízení a činnosti útvaru s 15 zaměstnanci s označením „VEDOUCÍ ÚTVARU PROVOZNÍ ÚČTÁRNY“ zasílejte na e-mail: personalni@jcu.cz do 25. 11. 2024.
Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.