Kandidát by měl mít praxi na podobné pozici v oblasti obchodu alespoň 1 rok.
Požadujeme znalost ruského a ukrajinského jazyka slovem i písmem, na komunikativní úrovni znalost anglického nebo francouzské jazyka.
Náplň práce se bude skládat zejména z:
- Stanovení strategických cílů, sledování klíčových výsledků.
- Dosahování a udržování nejvyšší možné úrovně služeb zákazníkům, navazování dlouhodobých vztahů s dodavateli a partnery.
- Každodenní jednání se zahraničními partnery.
- Nastavování a zavádění standardních provozních postupů a zásad, které bude tým dodržovat. - Spolupráce na dosažení cílů v oblasti příjmů z prodeje.
- Odpovědnost za celkovou výkonnost, rozpočty a plánování.
- Vedení denních porad s klíčovými zaměstnanci, řešení zaměstnaneckých záležitostí, odpovědnost za výběr nových zaměstnanců.
Nutný ŘP sk. B.
Podrobnější informace o pracovní pozici budou předány při osobním setkání s kandidátem.
Zaměstnanecké výhody:
automobil pro služební cesty, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu.