Nástup možný IHNED.
Náplň práce:
- nábor a výběr nových zaměstnanců
- kontaktování vybraných kandidátů a vyřizování nástupních formalit (příprava pracovních smluv, zajišťování vstupních lékařských prohlídek apod.)
- účast na HR projektech (spolupráce se školami, marketing)
- zveřejňování volných pracovních pozic na pracovních portálech, spolupráce s úřadem práce, spolupráce s médii
- vyřizování dokumentů pro zahraniční zaměstnance, doprovod na úřadech a cizinecké policii, spolupráce s personálními agenturami
- zajišťování vzdělávání a školení pracovníků
- zpracování statistických výkazů v oblasti personalistiky
- vedení personální evidence
- komunikace se zaměstnanci
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- komunikační a organizační dovednosti
- zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost
Nabízíme:
- perspektivní a stabilní zaměstnání
- odpovídající finanční ohodnocení
- služební telefon
- firemní benefity a možnost dále se vzdělávat
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (Po - Pá, 07:00 - 16:00).
Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B