Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona:
- státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka
- bezúhonnost
Požadavky zaměstnavatele:
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- orientace v zákoně o účetnictví a jeho aplikace pro vybrané účetní jednotky
- orientace v zákoně o DPH a jeho aplikace pro vybrané účetní jednotky
- orientace v zákoně o obcích
- zkušenosti s elektronickým platebním stykem
- dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel)
- zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, loajálnost
- výhodou praxe v účetnictví územních samospráv, zkouška zvláštní odborné způsobilosti (není nezbytností)
Nabízíme:
stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny)
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- výhodné telefonní tarify
- elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 80 Kč na 1 jídlo
- příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců
- možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu
- program zaměstnaneckých benefitů
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče
- telefonní nebo e-mailový kontakt
K přihlášce je nutno připojit:
-životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních s přesným popisem vykonávaných činností a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením);
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 8. 11. 20024, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – Odbor finanční“) na adresu:
Městský úřad Chrudim
Bc. Zuzana Dundáčková
vedoucí Odboru kanceláře tajemníka
Pardubická 67
537 16 Chrudim
Podání přihlášky v elektronické podobě:
• do datové schránky města Chrudim (3y8b2pi)
• elektronickou poštou (podatelna@chrudim-city.cz), pouze je-li zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu).
V obou případech musí být zákonem požadované přílohy k přihlášce autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.
Bližší informace k obsazovanému pracovnímu místu sdělí Ing. Marie Borská, vedoucí Odboru finančního (adresa: Městský úřad Chrudim, Odbor finanční, Pardubická 67, 537 01 Chrudim, e-mail marie.borska@chrudim-city.cz, telefon 469 657 480, mobil 739 312 150).