Referent /ka oddělení účetnictví odboru finančního Chrudim

Plat:
23390 - 34370 Kč
Město:
Chrudim
Okres:
Chrudim
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona:

- státní občanství ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR

- dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka

- bezúhonnost

Požadavky zaměstnavatele:

vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání

- orientace v zákoně o účetnictví a jeho aplikace pro vybrané účetní jednotky

- orientace v zákoně o DPH a jeho aplikace pro vybrané účetní jednotky

- orientace v zákoně o obcích

- zkušenosti s elektronickým platebním stykem

- dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel)

- zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, loajálnost

- výhodou praxe v účetnictví územních samospráv, zkouška zvláštní odborné způsobilosti (není nezbytností)

Nabízíme:

stabilní zázemí úřadu územní samosprávy

- motivační finanční ohodnocení (po zapracování osobní příplatek, mimořádné odměny)

- 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného zdravotního volna

- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání

- výhodné telefonní tarify

- elektronickou stravenkovou kartu s příspěvkem zaměstnavatele 80 Kč na 1 jídlo

- příspěvek k penzijnímu připojištění nebo životnímu pojištění zaměstnanců

- možnost návratných bezúročných půjček ze sociálního fondu

- program zaměstnaneckých benefitů

Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat:

- jméno, příjmení a titul uchazeče

- datum a místo narození uchazeče

- státní příslušnost uchazeče

- místo trvalého pobytu uchazeče

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana

- datum a podpis uchazeče

- telefonní nebo e-mailový kontakt

K přihlášce je nutno připojit:

-životopis, obsahující údaje o dosavadních zaměstnáních s přesným popisem vykonávaných činností a o odborných znalostech a dovednostech, týkajících se správních činností;

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud domovský stát takový doklad nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením);

- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Přihlášku s připojenými doklady je možno podávat v písemné podobě do 8. 11. 20024, a to buď osobně vedoucí Odboru kanceláře tajemníka (budova MěÚ v Pardubické ul. 67, I. patro, č. dveří 240) nebo formou poštovní zásilky (na obálku uveďte „Výběrové řízení – Odbor finanční“) na adresu:

Městský úřad Chrudim

Bc. Zuzana Dundáčková

vedoucí Odboru kanceláře tajemníka

Pardubická 67

537 16 Chrudim

Podání přihlášky v elektronické podobě:

• do datové schránky města Chrudim (3y8b2pi)

• elektronickou poštou (podatelna@chrudim-city.cz), pouze je-li zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu).

V obou případech musí být zákonem požadované přílohy k přihlášce autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.

Vzor přihlášky je zveřejněn na webové stránce města www.chrudim.eu.

Bližší informace k obsazovanému pracovnímu místu sdělí Ing. Marie Borská, vedoucí Odboru finančního (adresa: Městský úřad Chrudim, Odbor finanční, Pardubická 67, 537 01 Chrudim, e-mail marie.borska@chrudim-city.cz, telefon 469 657 480, mobil 739 312 150).

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Město Chrudim
Telefon:
469 657 480; 739 312
E-mail:
Odpovědná osoba:
Marie Borská
Reference:
67096451