Co vás na pozici čeká?
domlouvání shůzek klientům, kteří sami projevili zájem o produkty společnosti (žádné cold cally!)
komunikace se stávající klienty - např. ohledně revizí smluv
práce s informačním systémem a běžná administrativa
kanceláře v Brně., ale po zaučení můžete pracovat i částnečně i z home office
práce od pondělí do pátku převážně na ranní směny - 8:30 - 17:00 (odpolední max. 2x týdně do 19 hod.)
k dispozici budete mít interního trenéra, který se vám bude od samého začátku věnovat a vše vás naučí
- znalost práce na počítači
- proklientský přístup a dobré komunikační schopnosti
- český nebo slovenský jazyk - rodilý mluvčí
po zaučení můžete občas pracovat z domova (cca 2 dny v týdnu)
25 dní dovolené
multisport kartu
kafeterii
příspěvek na stravování 115 Kč
příspěvek na penzijní připojištění
slevy na produkty společnosti (výhodnou hypotéku, slevy na povinné ručení atp.)
celofiremní akce, teambuldingy, společné grilování
možnost být součástí expandující společnosti
nabízíme také možnost zkráceného úvazku