Specialista na plánování dodávek

← zpět na přehled pozic
Okres:
Praha

Popis pozice

Připojte se k mezinárodně uznávané společnosti s pevným závazkem ke kvalitě a inovacím. Jako Specialista na plánování dodávek budete mít možnost pracovat v inspirujícím multikulturním prostředí a spolupracovat s mezinárodními týmy.
Pokud máte zájem pracovat ve stabilní a inovativní společnosti s celosvětovým dosahem, rádi Vás přivítáme v našem týmu.
* Zodpovědnost za kompletní proces nákupu figurek, hracích setů a komponentů, od počátečního plánování požadavků po doručení na našich globálních lokalitách (EU/US/APAC).
* Optimalizace zásob materiálů a koordinace dodavatelů podle sjednocených plánů poptávky a nabídky v úzké spolupráci s týmy zákaznického servisu, prodeje a správy objednávek.
* Podpora zkrácení dodacích lhůt, zvýšení přesnosti dodávek a snížení nákladů na logistiku; v případě potřeby analýza příčin a zavedení nápravných opatření.
* Podpora propagačních aktivit pro marketing a prodej, aktivní účast na procesu vývoje E2E.
* Klíčová role v S&OP Supplier Review: aktualizace zpráv a implementace zlepšení.
* Účast na projektech zaměřených na zvýšení efektivity výrobní a distribuční sítě ve spolupráci s oddělením strategického nákupu, logistiky a technického centra.
* Vytváření nápadů pro zjednodušení rutinních činností v oblasti plánování dodávek s cílem zvýšit efektivitu a spolehlivost.
* Vývoj a pravidelné sledování KPI reportů, analýza výkonu s relevantními týmy napříč odděleními.
* Neustálé zlepšování a hledání způsobů, jak zefektivnit procesy a ušetřit čas.

Požadavky na uchazeče

* Vysokoškolské vzdělání v oblasti dodavatelského řetězce, obchodní administrativy, ekonomie nebo ekvivalent.
* Minimálně 3 roky odborné praxe v oblasti plánování dodávek nebo řízení dodavatelského řetězce v mezinárodním prostředí, ideálně v oblasti CPG/FMCG.
* Silné týmové dovednosti a schopnost spolupracovat.
* Pokročilé dovednosti ve statistické analýze a pokročilá uživatelská znalost MS Office, zejména Excelu a PowerPointu.
* Zkušenost s ERP systémem SAP je požadována; znalost Power BI je výhodou.
* Znalost SAP IBP a Pythonu je plusem.
* Silné komunikační dovednosti a schopnosti vedení projektů.
* Inovativní myšlení se zaměřením na neustálé zlepšování.
* Ochota cestovat až 10 % globálně.
* Plynulá angličtina je nezbytná; znalost němčiny nebo jiných jazyků je výhodou.

Nabídka

* Dynamické a různorodé pracovní prostředí s možností profesního růstu a osobního rozvoje.
* Přístup k široké škále online kurzů prostřednictvím vzdělávací platformy.
* Atraktivní platové ohodnocení
* Stravenky
* 30 dní dovolené
* Hybridní pracovní model s flexibilní pracovní dobou
* Kanceláře v Praze - Praha 5, Smíchov

Odpovědět

Nahlásit podezřelý inzerát

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Hofmann Wizard s.r.o.\nImport
Adresa:
Plzeň
Telefon:
+420 702 238 115
E-mail:
poslat e-mail
Odpovědná osoba:
Martina Tarabášová