Architecture consultant monitoring/Backup Liberec

Plat:
80000 Kč
Vhodné pro:
OZP
Město:
Liberec
Okres:
Liberec
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

Úkoly a odpovědnosti:

Zodpovědní za implementaci, zlepšování a neustálý rozvoj naší monitorovací infrastruktury. Podpora při provozu a rozvoji zálohovacích systémů (Cloud a On-Prem). Úzká spolupráce s týmem pro zálohování na vývoji, implementaci a optimalizaci zálohovacích strategií s ohledem na cloudové i on-premise systémy. Úzká spolupráce s ostatními týmy infrastruktury, aplikací a disciplínami, jako je IT bezpečnost, IT servisní management a podniková architektura. Jako rozhraní mezi různými týmy zajišťujete, že monitorovací a zálohovací řešení jsou bezproblémově integrována do celé IT infrastruktury. Vedení IT nebo technických projektů v rámci oddělení. Zodpovědnost za plánování, realizaci a monitorování projektů v oblasti monitorování a zálohování. Úzká spolupráce s interními i externími zainteresovanými stranami. Koordinace externích poskytovatelů služeb.

Požadavky: Několikaleté zkušenosti s nastavením, provozem a rozvojem monitorovacích řešení jako Datadog nebo srovnatelných SaaS řešení. Prokazatelný úspěch s implementací a optimalizací monitorovacích systémů. Několikaleté zkušenosti s vytvářením a provozním zaváděním monitorovacích standardů v podnikových prostředích. Znalost osvědčených postupů pro monitorování ve velkých společnostech. Hloubkové znalosti technologického stacku IT infrastruktury: OS (Windows/Linux), databáze (Oracle, PostgreSQL, MS SQL) a síťové architektury. On-premise a veřejný cloud. Silné komunikační dovednosti, týmová práce a analytické myšlení. Schopnost jasně komunikovat složité technické informace, spolupráce v týmu. Zkušenosti s provozem zálohovacích infrastruktur. Implementací a provoze zálohovacích řešení. Zkušenosti s vedením technických projektů a řízením externích poskytovatelů služeb. Schopnost plánovat, organizovat a úspěšně dokončovat projekty. Plynulá znalost anglického jazyka. Dokážete se jasně vyjadřovat jak písemně, tak verbálně a komunikovat s kolegy v mezinárodním prostředí.

Zaměstnanecké výhody: stravenky, dovolená navíc, home-office, cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění.

Hlásit se e-mailem.

Požadavky na uchazeče

Práce s PC

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
Knorr-Bremse Services Europe s.r.o.
Telefon:
E-mail:
Odpovědná osoba:
Lidiia Dobracheva
Reference:
67100416