• kontrola hospodaření podle rozpočtu včetně sledování vývoje, provádění rozboru a stanovování návrhů na opatření
• navrhování, přijímání a projednávání rozpočtových změn
• sestavování návrhu rozpočtu svěřených rozpočtových kapitol
• provádění a vyhodnocování vnitřních rozpočtových opatření
• zpracování periodických rozborů hospodaření svěřených rozpočtových kapitol
• zpracování finančních plánů zdaňované činnosti odboru a rozborů plnění vedlejší hospodářské činnosti oddělení dle finančního plánu
• koordinace, usměrňování a metodická podpora ekonomických a účetních vztahů a činností mandatářů při správě nemovitostí
• výkon předběžné a průběžné veřejnosprávní kontroly u správců nemovitostí – mandatářů
• výkon
• vzdělání Bc., nebo VOŠ
• znalost zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vše ve znění pozdějších předpisů
• znalost práce na PC (MS Word, MS Excel),
• schopnost pracovat s ekonomickým softwarem
• komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném projevu,
• samostatnost, zodpovědný přístup k plnění úkolů přesnost a pečlivost
Výhodou zkušenosti s financováním a účtováním samosprávného celku znalost práce v ekonomických modulech GINIS.
Vítána znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů zkušenosti s inventarizací majetku, pohledávek a závazků samosprávného celku.
Další předpoklady
prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle § 21 zákona o úřednících pro výkon správní činnosti na úseku finančního hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru.
• platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 10, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
• pracoviště v centru Prahy
• podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
• benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
• příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
• podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 20. listopadu 2024 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.