Inženýr zákaznické kvality – Staňte se důležitým spojem mezi zákazníkem a výrobním závodem!
Máte rádi kvalitu a cítíte se jistí v komunikaci v angličtině nebo němčině? Připojte se k našemu týmu a využijte své jazykové schopnosti každý den v roli inženýra zákaznické kvality, kde budete hrát klíčovou roli v udržování vysoké spokojenosti našich prémiových zákazníků z automobilového průmyslu.
Vaší náplní práce bude:
- Zajišťování efektivní komunikace mezi zákazníkem a výrobním závodem a rychlé řešení zákaznických problémů.
- Používání metodik řešení problémů, jako je 8D, Ishikawa a 5 Why, pro identifikaci a odstranění příčin.
- Předávání včasné a přesné zpětné vazby zákazníkům
- Spolupráce na analýzách a zavádění nápravných opatření
- Účast na projektech optimalizací
- Podpora týmu SQA v otázkách důležitých pro zákazníky a účast na klíčových jednáních s dodavateli a partnery.
- Praxe v oblasti kvality alespoň 1 rok
- Schopnost denní komunikace v angličtině nebo němčině
- Znalost MS Office na pokročilé úrovni (Excel – kontingenční tabulky, Outlook, PowerPoint)
- Řidičský průkaz skupiny B
- 5 týdnů dovolené
- Kvartální prémie
- Finanční příspěvek na dovolenou a na Vánoce
- Flexibilní pracovní doba
- Závodní stravování, vč. příspěvku na stravné
- Zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky
- Věrnostní odměny
- Odborné vzdělávání