• komunikace se zákazníky a zahraničními partnery
• administrativní zpracování zakázky, její realizace, logistika, organizace
• zpracování cenových nabídek
• vyhotovení podkladů pro fakturaci
• celní agenda – vyhotovení podkladů pro odbavení zásilek, projednání na CÚ
• AJ na komunikativní úrovni
• práce na HPP (plný úvazek)
• schopnost samostatné práce, spolehlivost, bezúhonnost, serióznost
• ŘP skupina B,
• zkušenost práce s PC – excel, word, microsoft outlook apod.
• minimálně středoškolské vzdělání
• průměrný měsíční příjem: 40.000 - 44.000 Kč btto (+ kvartální a roční prémie)
• stravenkový paušál
• příspěvek na Penzijní Připojištění
• volnočasová karta Edenred
• mobilní telefon i pro soukromé účely, notebook
• možnost dalšího vzdělávání (např. školení celní agendy nebo jazykové kurzy)
• zajímavou a různorodou práci v kulturním prostředí
Možnost nástupu: ihned nebo dle dohody – těšíme se na Vaše životopisy