Co Tě na pozici čeká?
● Účetnictví pro klienty – zpracovávání komplexních účetních a mzdových agend klientů.
● Komunikace a spolupráce – práce zahrnuje spolupráci a komunikaci se spolupracovníky, klienty, úřady, daňovými poradci a auditory.
● Daňové záležitosti – aplikace daňově optimalizačního modelu navrženého naší společností (daňovým oddělením).
● Audit a uzávěrka – sestavení účetní závěrky pro audit a kooperace s daňovými poradci.
● Interní specialisté - kteří Ti pomohou získat jistotu při práci s aplikacemi a zavedením elektronické formy zpracování účetních agend.
● Široká škála úkolů – práce zahrnuje celkové řešení účetní oblasti našich klientů
Obecně se jedná se o pestrou, samostatnou a zodpovědnou práci pro naše klienty.
● Znalost komplexního účetnictví, včetně daní.
● Schopnost orientace v české daňové legislativě.
● Znalost MS Office, zejména Excel, Word.
● Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost.
● Proaktivní přístup a otevřenost v komunikaci.
● Otevřenost a chuť se učit novým věcem.
● Flexibilní pracovní doba.
● Přátelský kolektiv.
● Po zapracování možnost využívat HOME OFFICE.
● 2 dny SICK DAYS.
● Stravenkový paušál v maximální výši.
● Multisport karta.
● Odborná školení v rámci pracovní doby, profesní růst.
● Teplé a studené nápoje, ovoce a drobné občerstvení na pracovišti zdarma.
● Velmi dobrá dostupnost vlakem, MHD nebo autem (parkování zdarma).
● Možnost spolupráce na OSVČ, HPP, DPP (možnost i zkráceného úvazku).
Zaujala Vás naše nabídka?
Neváhejte nám odpovědět na inzerát!
Budeme se těšit na spolupráci :)