Co budete dělat?
• Přijímat a evidovat došlé objednávky a smlouvy v ekonomickém SW Navision
• Evidovat zakázky a zajišťovat potřebný materiál na jejich provedení u stálých dodavatelů
• Kontrolovat dodržování termínů u zakázek
• Fakturovat provedené zakázky
• Reportovat náklady a provádět výpočet ziskovosti z jednotlivých zakázek
• Evidovat přijaté faktury
• Vést skladové hospodářství
• Evidovat a zpracovávat reference / osvědčení o řádném provedení zakázky
• Komunikovat s finanční účetní, s mateřskou společností a dalšími odděleními
• Vyzvedávat od dodavatelů objednané díly
Pro tuto práci potřebujete:
• Zkušenosti na administrativní pozici – ideálně v ekonomické oblasti (i v rámci praxe při škole)
• Technické povědomí - ideálně v oblasti elektro
• Dobré znalosti MS Excel (tvorba reportů, tabulky, grafy atd.)
• Povědomí o účetnictví (minimálně v rámci studia), zkušenost s fakturací vítána
• Schopnost pracovat samostatně a umět určovat si priority
• ŘP sk. B - aktivní řidič
Nabízíme:
• Práci pro ryze českou společnost, stabilním hráčem na trhu
• Vysokou míru autonomie v rámci pracovní doby i pracovní náplně
• Malý stabilní kolektiv, ale zázemí velké prosperující skupiny
• Dovolená 5 týdnů, Multisport, 13. plat