- Řízení přidělených projektů v Německu.
- Plánování a aktivní vedení projektů.
- Dennodenní komunikace s dodavateli, klienty, mistry, parťáky a s pracovníky na projektu.
- Řízení a optimalizace produktivity práce, kapacit a režijních nákladů.
- Rozvíjení obchodních vztahů se stávajícími klienty.
- Vyhodnocování výkonu a příprava docházky zaměstnanců pro fakturaci.
- Organizace ubytování a dopravy zaměstnanců, plánování směn pro zaměstnance, podepisování pracovně právních dokumentu, administrativa s firemním interním systémem.
- Zajištění včasného a přesného toku informací mezi klientem, pracovníky na projektu a firmou.
Jaká je naše představa ideální/ho kandidáta/ky:
- Zkušenosti s agenturním zaměstnáváním jsou velkou výhodou.
- Je to člověk s obchodním duchem a se zákazníky udržuje výborné vztahy.
- Dokáže vést sebe sama i ostatních.
- Kope za jeden tým a neváhá pomoci druhým.
- Má rád/a lidi a férové jednání mu/jí nejsou cizí.
- Dokáže efektivně komunikovat, čímž šetří kolegům čas.
- Každou práci dotahuje dokonce.
- Je časově flexibilní a zvládne time management a organizaci projektů.
Bez čeho se ideální kandidát/ka neobejde:
- Němčina minimálně na úrovni B2.
- Uživatelská znalost práce s PC.
- Řidičské oprávnění sk. B s praxí.
- Chuť cestovat a setrvat delší dobu v Německu.
- Odolnost vůči stresu.
- Motivující odměňování s fixní a variabilní složkou (průměrně od 100.000 Kč/měs. brutto).
- Firemní byt v místě výkonu práce (Německo).
- Komfortní pracovní zázemí v sídle společnosti.
- Profesní postupnost, možnost růstu.
- Možnost aplikovat inovativní nápady.
- Podporu celého týmu a pomoc od vedení.
- Kompletní zaškolení.
- Rodinnou atmosféru.
- Mobil, notebook a služební auto jsou samozřejmostí.
- Soubor externích školení pro osobní rozvoj.
- Firemní akce a teambuildingy.