Pozadavky:
Plynulá angličtina, základní znalost účetnictví získanou praxí nebo studiem
o Znalost práce s počítačem (MS Office, MS Access, systém Oracle / SAP výhodou)
o Týmový hráč se schopností učit se a v případě potřeby pracovat samostatně
o Velmi dobré komunikační dovednosti
o Prozákaznicky orientovaný přístup
Napln prace:
o Komunikace s interními a externími zákazníky (úvěry, inkasa, pokladna, hlavní kniha, závazky, zaměstnanci) za účelem zajištění plynulého a efektivního řešení a eskalace všech problémů v časových termínech.
o Udržování vztahu s klienty
o Operace přijaté na účtu - vytváření transakcí, sledování rozhraní ap.
o Aktuálnost dat zákazníka v systému hlavní knihy SAP
o Pomáhat při zlepšování obchodních procesů a projektech v rozsahu AR oddělení
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.