Mzdová/ý účetní, personalista/ka Příbram

Plat:
30000 - 40000 Kč
Město:
Příbram
Okres:
Příbram
Počet míst:
1
Hodin týdně:
40
Tento inzerát je přebírán z veřejně dostupného zdroje Úřadu práce České Republiky.
Provozovatel webu Prace-brigady.cz nezodpovídá za aktuálnost této inzerce. Inzerce je denně aktualizována.

Popis pozice

pozice: mzdová/ý účetní - personalista/ka



Nástup: 1.1.2025

Mzda: 30000,- až 40000,- Kč

Kontakt: Lucie Zápotočná, email : lucie.zapotocna@acs-e.com



Hlavní náplň práce:

- Budete součástí 5-členného týmu

- Zpracování mzdové agendy v počtu cca do 50 až 60 mezd měsíčně. Používaný účetní systém Money S3, přechod na systém Helios

- Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy. Příprava zaměstnaneckých smluv a dohod a další administrativy spojené s nástupem/odchodem zaměstnanců

- Administrativní práce spojené se zpracováním mezd a nástupem/odchodem zaměstnanců

- Zpracovávání měsíčních mzdových závěrek

- Zpracování ročního zúčtování daní

- Podpora zaměstnancům v otázkách z oblasti mezd, pojištění a daně z příjmů

- Zpracovávání a účtování cestovních příkazů

- Zajištění reportingu z oblasti mzdové agendy pro vedení společnosti

- Komunikace a spolupráce s externími subjekty (s daňovým poradcem, institucemi státní správy, úřady, atd.). Spolupráce s auditory.

- Podílení se na zpracování měsíčních uzávěrek a výkazů závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy (kontrola účetních záznamů a účtů)

- Aktivní podpora manažerského týmu v otázkách financí a účetnictví. Procesní a administrativní podpora při zavádění nových benefitů

- Řešení daní z příjmu v zahraničí pro zaměstnance vyslané do zahraničí

- Dodržování interních standardů a procesů, archivace účetních dokladů



Výsledkem Vaší práce bude:

- Správně vedené mzdové účetnictví

- Hotové měsíční závěrky v termínu

- Efektivní komunikace mezi účetním, personálním a ostatními odděleními



Profil ideální/ho kandidáta/tky:

- Středoškolské vzdělání s maturitou

- Praxi s vedením mzdové agendy minimálně 3 roky, velmi dobrou orientaci ve mzdové problematice

- Výborná znalost v oblasti podvojného účetnictví

- Znalost práce s účetními programy a MS Excel, MS Outlook

- Zkušenosti s reportingem

- Anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou

- Zkušenosti se zpracováváním mezd zaměstnanců vyslaných do zahraničí výhodou¨

Rádi Vám nabídneme:

- Nástupní hrubá mzda: 30 000 - 40 000 Kč (dle zkušeností a jazykových znalostí)

- Pravidelné navyšování mzdy

- Stravenkový paušál

- Sick days

- Roční bonus, věrnostní bonusy, další zaměstnanecké benefity budou popsané při osobní schůzce

- Pružnou pracovní dobu (nebráníme se ani kratšímu 4 až 7hodinovému úvazku)

- Občas budete mít možnost pracovat z domova

- Zajímavou práci u zaměstnavatele s 20letou historií a mezinárodní prostředí

- Interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další), kurzy anglického, německého jazyka v pracovní době

- Nenecháme Vás v tom plavat, očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení, v naší firmě se budeš cítit jako součást skvělého týmu. Podpora ze strany kolegů a nadřízených, firemní akce

- Služební mobil, notebook

Chcete se dozvědět o podobné pozici jako první?



Kontakty

Název společnosti:
ACS International s.r.o.
Telefon:
E-mail:
Odpovědná osoba:
Lucie Zápotočná
Reference:
67101713